2010. jún. 26.

törpök

6 megjegyzés:

  1. ez jóó nagyon tetszik! Emlékeztet unokahugom francia törpés könyvére! (tök idegen vagyok bocs de kommentelni akartam már)

    VálaszTörlés
  2. örülök a kommenteknek tehát csak nyugodtan tessék beleszólni, elvégre nektek mutogatom ezt a sok butaságot.
    köszönöm szépen az elismerést.
    Amúgy meg mesekönyvet is király lenne csinálni..
    Ha valakinek van egy jó meséje (valami saját irományra gondolok), keressen fel, hátha nagyot kaszálunk vele.

    VálaszTörlés
  3. Igen az elismerés az jól esik, ezért szoktam kimondani ha valami tetszik nekem. aaa ez jóó! mesekönyv illusztrálás! Egyszer elkezdtem csinálni egy ilyet, mikor nem volt mit olvasnom. De hamar abbahagytam és ment az egyszer még folytatnom kell történetek közé. Na mindegy. Nekem sajnos nincs használható mesém, csak terveim vannak de egy kidolgozott valós sincs. Vagy ha akad is akkor meg nem tetszik. Mindenesetre szólj ha összejött a dolog valakivel ,mert kiváncsi leszek rá!

    VálaszTörlés
  4. simánig még eljutottam de mi a szki a végén? SzakKözépIskola? mostmár nem fog az agyam. á á kitaláltam! Nem írok többet ide, majd a következő bejegyzésekhez!
    Jónapot!

    VálaszTörlés